W GŁOWACH DZIECI

Nie zauważył natomiast Piaget centralnego miejsca języka w dziecięcym poznaniu i podstawowej roli dorosłych w konstruowaniu czegoś, co J. Bruner nazwał „rusztowaniem poznawczym” dla myślenia dziecka. Ta ostatnia kwestia każe wyjść poza teorie Piageta.Zacznijmy od tego, co zdaniem dzieci dzieje się w ich głowach, kiedy myślą. Pytanie „co dzieje się w twojej głowie?” przynieść może interesujące odpowiedzi niezależnie od tego, ile lat ma pytany. Czasami dobrze będzie sięgnąć po środki wizualizacji myślenia – rysunki, wykresy. Pewien sześcioletni chłopiec pomógł sobie takim rysunkiem .Im dziecko starsze, tym wyjaśnienia są bardziej wyrozumowane. Pewne dzie­więcioletnie dziecko tak narysowało pracę mózgu. Dla obu autorów mózg jest miejscem przechowywania i przetwarzania infor­macji lub myśli. Wchodzą doń i są tam zatrzymywane.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na mojej stronie! Serwis poświęcony jest w całości tematyce budownictwa i nieruchomości, znajdą się tutaj także wpisy o charakterze wnętrzarskim. Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści jakie tutaj zamieszczam i zostaniesz moi czytelnikiem na dłużej.
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)