BADANIE MYŚLENIA

Badać myślenie, to badać kryjące się za tymi nazwami struktury i procesy; czyniąc z nich użytek doświad­czamy świata i nadajemy mu sens. „Gdybyśmy nie myśleli – powiedziało pewne dziecko – nie byłoby nas”. Wszyscy normalnie rozwijający się ludzie obdarzeni są potencjałem i zdolno­ścią myślenia, co prawda różniącym się ilościowo i jakościowo. Wygląda na to, że procesy poznawcze małych dzieci są takie same jak dorosłych: postrzegają, pamiętają, kształtują pojęcia, komunikują, chociaż ich myślenie nie jest tak efektywne, jak myślenie większości ludzi dorosłych i inaczej przebiega. Więk­szość tego, co dorosły widzi i robi, nie jest mu obca. Automatycznie przetwarza informacje, które dziecku wydałyby się dziwne i nieznane.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na mojej stronie! Serwis poświęcony jest w całości tematyce budownictwa i nieruchomości, znajdą się tutaj także wpisy o charakterze wnętrzarskim. Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści jakie tutaj zamieszczam i zostaniesz moi czytelnikiem na dłużej.
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)