CHWIEJNE CELE KSZTAŁCENIA

Dzieciom trzeba udzielić pomocy, kiedy planują, jak dowiedzieć się czegoś (planowanie procesu badawczego). Można wówczas podsunąć uczniom sprawy do zbadania na każdym poziomie myślenia. Wygodnie będzie przygotować od­dzielnie karty dla każdej z sześciu kategorii.Niektórzy pedagodzy formułują nader chwiejne cele kształcenia w rodzaju „nauczyć dzieci samodzielnego myślenia” lub „ukształtować żywe, badawcze umysły” ’, nie bardzo wiedząc, jak można to osiągnąć. Inni wyliczają umiejętności do opanowania, jakby pisali listę zakupów, ale zapominają powiedzieć jedno­znacznie:, jak umiejętności te miałyby się przejawiać. Richard Paul postarał się uporać  tym problemem, podsuwając zbiór głównych zasad-umiejętności myśle­nia krytycznego i sposobów kształtowania ich w trakcie codziennej nauki.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na mojej stronie! Serwis poświęcony jest w całości tematyce budownictwa i nieruchomości, znajdą się tutaj także wpisy o charakterze wnętrzarskim. Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści jakie tutaj zamieszczam i zostaniesz moi czytelnikiem na dłużej.
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)