CZYM JEST MYŚLENIE?

Wyobraźmy sobie siedzącą w pokoju dziewczynkę. Kiedy rozgląda się wokół, widzi przedmioty i ludzi. Potrafi przyporządkować przedmioty do właśc iwych kategorii: stół, krzesło, obraz, książka. Może zauważyć ptaka za oknem lub muchę na stole. Może porozumieć się z ludźmi w pokoju i dowiedzieć się, o czym jest mowa na stronach otwartej książki. Może przyjrzeć się obrazom wiszący m na ścianie i zorientować się, co przedstawiają, wsłuchać się w dochodzące dźwięki i odczytać z nich melodię. Może pamiętać, że jakiś czas temu zjadła śniadanie, i że właśnie zbliża się pora drugiego śniadania. Wszystko to wydaje się nam zgoła naturalne u dziecka. Gdyby jednak urodziło się z uszkodzonym mózgiem lub niewidome czy głuche, gdyby było chore lub ranne, te wszystkie procesy poznaw­cze przebiegałyby dużo trudniej lub wcale. W jaki to sposób dziecko potrafi z powodzeniem nadawać sens otaczającemu je światu?

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na mojej stronie! Serwis poświęcony jest w całości tematyce budownictwa i nieruchomości, znajdą się tutaj także wpisy o charakterze wnętrzarskim. Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści jakie tutaj zamieszczam i zostaniesz moi czytelnikiem na dłużej.
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)