DEWIZA PROGRAMU

Pobudzenie samoświadomości i wnik­nięcie w przyczyny powodzenia lub porażki uważa się za ważniejsze od tego, czy dziecko rzeczywiście spotkało powodzenie czy nie. WI w równym stopniu doty­czy postaw, jak umiejętności. Zresztą jedne powiązane są z drugimi. Dewiza programu WI: „Chwila. Niech pomyślę” podkreśla konieczność zostawienia dziecku czasu na myślenie. Dzięki temu dziecko czuje się pewniej, pracując nad zadaniem. Kontrola nad zadaniem jest w ręku dziecka, ma ono czas, nikt nie poddaje go sprawdzianom. Jedną z podstawowych potrzeb dziecka jest potrzeba bezpieczeństwa, ale drugą jest potrzeba pokonywania trudności. Feuerstein opracował 15 zestawów instrumentów. Każdy stanowi dla dziecka intelektualne wyzwanie. Praca nad nimi to akt uczenia się pośredniczonego.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na mojej stronie! Serwis poświęcony jest w całości tematyce budownictwa i nieruchomości, znajdą się tutaj także wpisy o charakterze wnętrzarskim. Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści jakie tutaj zamieszczam i zostaniesz moi czytelnikiem na dłużej.
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)