DOKONYWANIE WYBORU

Czy można było zmienić kolejność informacji i przydaną im wagę? Jakimi uczeń kierowałby się kryteriami, układając serwis informacyjny? Ustaliwszy kryteria, niech uczniowie dokonają między nimi wyboru. Jakie jest najważniejsze kryterium, by uznać, że X jest najlepsze? Jakie fakty związane z X mają znaczenie dla takiej oceny? Jakie mogą być konsekwencje uznania X za najlepsze? O czym należy w związku z tym następnie pomyśleć? Pytania otwarte ukierunkują ocenianie pomysłów, przedmiotów, działań i zdarzeń.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na mojej stronie! Serwis poświęcony jest w całości tematyce budownictwa i nieruchomości, znajdą się tutaj także wpisy o charakterze wnętrzarskim. Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści jakie tutaj zamieszczam i zostaniesz moi czytelnikiem na dłużej.
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)