INSTRUMENTALNE WSPARCIE MYŚLENIA

Janek zmarszczył czoło. Nauczycielka pokazała mu, jak połączyć fragmenty układanki, jak łączy się jeden kawałek z drugim iże każdy kawałek ma swoje miejsce na powstającym obrazku. Znał już tę układankę. Wczoraj ułożył ją z niewielką pomocą Saiy. Widział, jak inne dzieci układają ją z łatwością i szyb­ko. Ale jak to idzie? Od którego kawałka zacząć? W czym sekret powodzenia? Wziął dwa przypadkowe kawałki i próbował złączyć je na siłę. Nic z tego. Nagle połamał je. Spojrzał na bezładnie rozsypane kawałki, wolno przesunął je na krawędź stołu i zepchnął na podłogę.Dzieci podejmują problemy, nie zawsze z powodzeniem. Wiele dzieci nie potrafi się uporać nawet z prostymi problemami. Jak to jest, że dzieci w tym samym wieku i podobnie rozwinięte pod względem fizycznym z różnym skut­kiem radzą sobie z podobnymi problemami?

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na mojej stronie! Serwis poświęcony jest w całości tematyce budownictwa i nieruchomości, znajdą się tutaj także wpisy o charakterze wnętrzarskim. Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści jakie tutaj zamieszczam i zostaniesz moi czytelnikiem na dłużej.
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)