KONTROLA I KOREKTA

Różne są sposoby rozwiązywania: prób i błędów, krok po kroku, do końca. Należy pomóc sobie rysunkiem lub za pomocą rekwizytów zrobić model sytuacji. Jeśli nic nie da efektu, trzeba odłożyć problem na później lub podzielić się nim z kimś. „Problem rozłożony na dwie osoby, to połowa problemu” – a może to dwa problemy?Etap ten stanowi koniec procesu planowania i wykonania. Spoglądając wstecz, dziecko dostrzeże związek między problemem, planem i reali2;acją roz­wiązania. Przypomniawszy sobie zamiary i przebytą drogę, wyciąga naukę ze zdobytych doświadczeń i zapamiętuje ją na przyszłość. Jeżeli angażuje: się w to cała grupa, zdobyte doświadczenia stają się wspólnym dobrem. Są nauczyciele, których zdaniem nie należy wkraczać w tę fazę bezpośrednio po zakończeniu pracy, ale raczej po jakimś czasie, kiedy dzieci ochłoną i spojrzą na swoje do­świadczenia z większym obiektywizmem.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na mojej stronie! Serwis poświęcony jest w całości tematyce budownictwa i nieruchomości, znajdą się tutaj także wpisy o charakterze wnętrzarskim. Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści jakie tutaj zamieszczam i zostaniesz moi czytelnikiem na dłużej.
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)