KOREKTA

Trzeba zarezerwować nieco czasu na ocenę i korektę. Co udało się zrobić? Z jakim powodzeniem? Co należałoby udoskonalić? Czy dopięliśmy celów? Czego nauczyliśmy się? Nawet małe dzieci można nauczyć, jak korzystać z rozumowania i wyobraźni, żeby ocenić własne pomysły. W tym momencie proces twórczy staje się przedmiotem myślenia krytycznego i przybliżony zostaje drugi z Piagetowskich celów edukacji „uformować umysły krytyczne, zdolne do weryfikacji, nie akceptujące wszystkie­go, co im się podsunie”. Pomagamy więc dzieciom poddać refleksji ich twórcze usiłowania i zachęcamy do krytycznej oceny gotowych haseł, opinii i indoktryne- rów, z którymi mają do czynienia.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na mojej stronie! Serwis poświęcony jest w całości tematyce budownictwa i nieruchomości, znajdą się tutaj także wpisy o charakterze wnętrzarskim. Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści jakie tutaj zamieszczam i zostaniesz moi czytelnikiem na dłużej.
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)