NASTĘPSTWA

O ile poprzednia technika wymagała oceny czynników, o tyle ta każe wynaleźć wszystkie, żeby żaden nie umknął uwadze. Można wypróbować z dziećmi tę technikę na przykładzie czynni­ków, które trzeba rozpatrzyć, kupując klocki, wybierając się na ryby, kupując prej:ent starszej siostrze. Następstwa i ciąg dalszy. Obmyślając działania, zastanowić się trzeba nad ich skutkami. Dzieci nauczyć trzeba przewidywania konsekwencji czynów nie tylko dla siebie, ale i dla innych. Co mogłoby się zdarzyć jeśli…? Jeśli zniszczeniu uległyby wodociągi? Jeśli zamiast chodzić do szkoły, dzieci mogłyby chodzić do pracy? Jeśli wygrałbyś milion złotych? Jeśli zwierzęta umiałyby mówić?

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na mojej stronie! Serwis poświęcony jest w całości tematyce budownictwa i nieruchomości, znajdą się tutaj także wpisy o charakterze wnętrzarskim. Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści jakie tutaj zamieszczam i zostaniesz moi czytelnikiem na dłużej.
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)