OBSZARY KREATYWNOŚCI

Nie ma jedynego, obowiązującego wszystkie dzieci wzorca roz­wojowego. Rozwój poznawczy każdego dziecka jest właściwy tylko jemu i – jak pokazują badania – znacząco wpłynąć nań może nauczanie .Piaget pozostawił nietknięte pewne obszary kreatywności i dyspozycji inte­lektualnych. Niemniej jego badania wydobyły ważne kwestie związane z naucza­niem myślenia, do których w tej książce wypadnie wracać. Pamiętać trzeba na przykład o tym, żeby:poznać przyczyny, dla jakich dziecko myśli właśnie tak, jak myślipatrzeć na myślenie jako aktywny proces działania, nie zaś bierny proces słuchania pozwolić dzieciom zgłębić pojęcia kluczowe, które mogą wyzwolić poten­cjał myślowy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na mojej stronie! Serwis poświęcony jest w całości tematyce budownictwa i nieruchomości, znajdą się tutaj także wpisy o charakterze wnętrzarskim. Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści jakie tutaj zamieszczam i zostaniesz moi czytelnikiem na dłużej.
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)