OSOBY WOKÓŁ DZIECKA

Dzię­ki sposobności, by proponować, nie zgadzać się, rzucać pomysły, łatwiej dziecku scalić myślenie i uczynić je spójnym. W grę wchodzą trzy oddziałujące na siebie systemy:jednostka (wewnętrzny kontekst psychiczny),grupa (kontekst społeczny, interpersonalny),kultura (kontekst kulturowy).Osoby tworzące kontekst społeczny wokół dziecka określają granice i hory­zonty jego świata. W szczególności ich pośrednictwo zarysowuje „pułap intelek­tualny”, od którego w ogromnej mierze zależy myślenie i postępowanie dziecka.Feuerstein określił, na jakich to głównie drogach dorośli mogą wspomagać rozwój poznawczy dziecka. Jeśli zaniedbamy którąś z nich, zdolności poznawcze dziecka zostaną upośledzone.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na mojej stronie! Serwis poświęcony jest w całości tematyce budownictwa i nieruchomości, znajdą się tutaj także wpisy o charakterze wnętrzarskim. Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści jakie tutaj zamieszczam i zostaniesz moi czytelnikiem na dłużej.
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)