POMAGAMY PLANOWAĆ

Badania nad dziećmi z trudnościami w nauce pokazały, że dzieci te nie  planują postępowania. Z chwilą, kiedy poleci się im sporządzić plan, ich osiągnięcia często rosną. Rzadko jednak przystępują do planowania spontanicznie. Uczenie: się planowania trzeba zatem rozpocząć od aktów uczenia się pośredniczonego. Od najmłodszych lat rodzice wyrabiają w dzieciach potrzebę uporządkowanego trybu życia: kąpiel przed pójściem spać, mycie rąk przed jedzeniem  i po ubikacji; najpierw zrób to, potem tamto. Rutynowy rozkład zajęć wzmacnia­ny jest świadomie i nieświadomie. Narzucone przez rodziców zwyczaje zostają | uwewnętrznione. Dziecko dowiaduje się, że wydarzenia w świecie, w którym I żyje, idą ustalonym porządkiem, uczy się umiejętności planowania i reprezento­wania przyszłości w abstrakcyjnych kategoriach czasu.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na mojej stronie! Serwis poświęcony jest w całości tematyce budownictwa i nieruchomości, znajdą się tutaj także wpisy o charakterze wnętrzarskim. Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści jakie tutaj zamieszczam i zostaniesz moi czytelnikiem na dłużej.
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)