POWTARZANIE SCHEMATÓW

Kiedy komórki nerwowe powtarzają sche­maty ( wzorce) przetwarzania informacji, mówimy o uczeniu się. Na podstawie tych prostych schematów budowane są coraz bardziej złożone schematy reakcji; w ten sposób dziecko przechodzi fazy nowicjusza, czeladnika, mistrza. Im więcej bardziej zróżnicowanych bodźców wzbudzających dane schematy uczenia się doświadczy dziecko, tym większe będą możliwości jego mózgu.Bodźce (zewnętrzne lub wewnętrzne) -*połączenia-*schematy-»uczenie się. Kora mózgowa to gruba warstwa substancji szarej stanowiąca zewnętrzną część mózgu. Poszczególne obszary kory mózgowej, podobnie jak inne części mózgu, od urodzenia mają właściwe sobie funkcje.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na mojej stronie! Serwis poświęcony jest w całości tematyce budownictwa i nieruchomości, znajdą się tutaj także wpisy o charakterze wnętrzarskim. Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści jakie tutaj zamieszczam i zostaniesz moi czytelnikiem na dłużej.
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)