RÓŻNE KRYTERIA

Kryteria mogą być bardzo różne: smak, zapach, wartości odżywcze (witaminy, błonnik, cukier), przyprawy, koszt, opakowanie, pracochłonność.Dzieci powinny zająć się też kryteriami, którymi posługują się inne osoby. Według jakich kryteriów ocenia wartość reklamy specjalista od marketingu? Niech uczniowie wybiorą jakąś reklamę telewizyjną i zastanowią się, co zakomu­nikowała im, jakie są powody, żeby kupić reklamowany produkt, co twórca reklamy pragnął, żeby jej odbiorcy poczuli? Jakie byłyby kryteria udanej rekla­my? Obejrzyjmy w telewizji lub przeczytajmy w prasie serwis informacyjny. Jaki­mi kryteriami kierował się dziennikarz decydując, które wiadomości pod ać. Jakie byłyby inne kryteria?

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na mojej stronie! Serwis poświęcony jest w całości tematyce budownictwa i nieruchomości, znajdą się tutaj także wpisy o charakterze wnętrzarskim. Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści jakie tutaj zamieszczam i zostaniesz moi czytelnikiem na dłużej.
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)