ROZPOZNANIE

Mówi się, że proces twórczy w dużej mierze sprowadza się do reorganizowania posiadanej wiedzy po to, żeby zorientować się, czego nie wiemy. Wiele dzieci nie wykorzystuje w pełni potencjału twórczego, bo chwytają się pierwszego pomysłu i pierwszego rozwiązania, jakie im przychodzi do głowy. Tymczasem pierwsze pomysł)’ bywają oklepane i oczywiste. Należy skłonić dzieci, żeby porzuciły je i zastanowiły się nad innymi możliwościami, nim podejmą decyzję. Myślenie twór­cze wymaga, żeby nie ograniczać fazy rozpoznania i patrzeć świeżym okiem na wszystko, co w normalnych warunkach wydawałoby się zrozumiałe samo przez się. Zety poszerzyć wybór i poprawić wartość pomysłów, można posłużyć się technikami wyliczonymi niżej.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na mojej stronie! Serwis poświęcony jest w całości tematyce budownictwa i nieruchomości, znajdą się tutaj także wpisy o charakterze wnętrzarskim. Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści jakie tutaj zamieszczam i zostaniesz moi czytelnikiem na dłużej.
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)