ŚWIAT DZIECKA

Mówiąc słowami Feuersteina: „Możesz zaprowadzić dziecko do zoo. Dziecku może się tam podobać, ale wycieczka nie nauczy je logicznego myśle­nia”. Feuerstein twierdzi, że gdyby wszystkie interakcje dziecko – dorosły były aktami uczenia się, zmniejszyłaby się znacznie ogromna przepaść między dzieć­mi o wysokich i o niskich osiągnięciach w nauce. Świat dziecka zyskuje sens dzięki pośrednikom. Jeśli nie zwróci się uwagi dziecka na piękno zachodu słońca, doświadczenie związane z obserwowaniem zachodu słońca będzie niepełne. Dziecko nie stara się obdarzyć uwagą czegoś, co nie jest ważne. Rodzice i nauczy­ciele nadają znaczenie informacjom docierającym do dziecka. W obrębie tak zarysowanych ram dziecko konstruuje, przekonstruowuje i rozwija sensowne kontakty ze światem.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na mojej stronie! Serwis poświęcony jest w całości tematyce budownictwa i nieruchomości, znajdą się tutaj także wpisy o charakterze wnętrzarskim. Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści jakie tutaj zamieszczam i zostaniesz moi czytelnikiem na dłużej.
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)