UŁATWIENIE NAUKI

Ułatwimy naukę, jeżeli skłonimy dzieci do myślenia w kategoriach czasu o tym, co im się przydarzyło: rano, dziś w szkole, wczoraj, w ubiegłym tygodniu, zeszłego roku o tej porze. Pytania o to, co stało się przedtem i co stało się potem pasują do każdego zdarzenia. Nasze życie regulujemy według czasu, dzieci muszą więc rozumieć ten wymiar życia; gdybyśmy tylko mieli dość czasu! Sekwencje przestrzeni i przedmiotów w przestrzeni można pokazać na przy­kładzie numerowania, położenia, planu mieszkania. Ten sam przedmiot może znaleźć się w różnych sekwencjach. Spójrzmy na przykład, gdzie jest umieszczo­ne czerwone światło i jak wygląda porządek zapalania się świateł. Obserwując i przedstawiając na rysunku wzory i obiekty, stajemy wobec pytań, jak ma się ich położenie w stosunku do innych przedmiotów, czy znalazły się na właściwym miejscu, gdzie i dlaczego można by je przenieść?

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na mojej stronie! Serwis poświęcony jest w całości tematyce budownictwa i nieruchomości, znajdą się tutaj także wpisy o charakterze wnętrzarskim. Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści jakie tutaj zamieszczam i zostaniesz moi czytelnikiem na dłużej.
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)