UMIEJĘTNOŚCI I STRATEGIE

Grażyna była właśnie w środku lektury interesującej książki, kiedy minął termin zwrotu do biblioteki. Ktoś już zamówi! tę książkę, musiała więc ją oddać. Zdarzyło się, że na lekcji dzieci miały opowiadać i rozmawiać o swoich proble­mach. Potem uczniowie wspólnie z nauczycielką opracowywali strategie rozwią­zywania problemów. Klasa sporządziła listę pytań, by następnie zastosować ją do konkretnych problemów: ustrukturyzowaną, by można było umiejętności te zastosować i poprawić. Dzięki nim doszła do istotnego dla siebie rezultatu.W zależności od problemu potrzebne być mogą różne umiejętności i strate­gie. Dzieci potrafią jednak zrozumieć, że pewne ogólne strategie sprawdzają się w większości problemów. Najpopularniejszy zbiór strategii można podsumować ntroluj”.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na mojej stronie! Serwis poświęcony jest w całości tematyce budownictwa i nieruchomości, znajdą się tutaj także wpisy o charakterze wnętrzarskim. Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści jakie tutaj zamieszczam i zostaniesz moi czytelnikiem na dłużej.
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)