WOBEC PROBLEMU

Stanąwszy wobec problemu, staramy się przedstawić go sobie (zakodować) bądź w postaci stów, bądź wyobrażenia przestrzennego. Dziać się tak może po części dlatego, że inteligencja przestrzenna mieści się głównie w prawej półkuli mózgowej, a za umiejętności językowe odpowiada przede wszystkim półkula lewa. Inny powód może być taki, że w edukacji dziecka zaniedbywany bywa któryś z tych dwu sposobów. Dzieci różnią się znacznie pod względem zdolności do rozwiązywa­nia zadań wizualnych, jakie występują w testach inteligencji (na przykład wybór z kilku obrazków identycznego ze wskazanym lub pokazanie drobnych różnic w narysowanych wzorach).

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na mojej stronie! Serwis poświęcony jest w całości tematyce budownictwa i nieruchomości, znajdą się tutaj także wpisy o charakterze wnętrzarskim. Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści jakie tutaj zamieszczam i zostaniesz moi czytelnikiem na dłużej.
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)