WYŻSZE FUNKCJE POZNAWCZE

„Wszystkie wyższe funkcje poznawcze wyrastają ze związków pomiędzy ludźmi”. Wygotski twierdzi, że elementarne funkcje umysłowe, na przykład wrodzony spryt, są częścią wypo­sażenia genetycznego, które wychowanie i kultura zamieniają w funkcje wyższe w rodzaju mowy i pisania. Poprzez język dziecko może kontrolować swoje myśle­nie i nadawać znaczenie otaczającemu je światu. Inteligencja jest siłą dynamicz­ną, nie zaś statyczną. Wszystkie dzieci mają dyspozycje do rozwoju poprzez współpracę z innymi. „Co dziecko dziś potrafi zrobić współpracując, jutro potrafi zrobić samodzielnie”.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na mojej stronie! Serwis poświęcony jest w całości tematyce budownictwa i nieruchomości, znajdą się tutaj także wpisy o charakterze wnętrzarskim. Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści jakie tutaj zamieszczam i zostaniesz moi czytelnikiem na dłużej.
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)